zondag 12 februari 2017

Macrame van spagetti

De laatste bollen garen van hooked blijven maar liggen. Ik gooi het niet weg daar is het teveel voor en er kan nog iets moois van gemaakt worden. Nu kwam ik op het idee om daar mee te gaan knopen. Je ziet op internet veel van die mooie wandhangers en toen dacht ik nu kan ik mijn spagetti garen mooi opmaken. Een aantal jaar geleden toen mijn oudste zoon 2.5 was ging ik regelmatig met hem in het bos wandelen en natuurlijk moesten er ook takken gezocht worden. Ik zocht toen takken voor een kerstboom aan de muur. Die liet ik drogen en met touw bond ik de takken van klein naar groot onder elkaar. Dat was helemaal hip. 2 jaar later heb ik de meeste takken de deur uit gedaan maar ik bewaarden er 1 van. Die kwam nu mooi van pas. En zie wat je voor leuke dingen er van kunt maken zonder dat het veel gekost heeft. Zie de foto's hieronder.



Fijne week allemaal

Liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten