donderdag 7 februari 2019

Poppenkleertjes haken

Het is iedere keer weer een hele uitdaging om mijn gedachten uit te pluizen en weer een te bedenken wat ik nu zal haken of breien. Het is bij net hoe de wind waait. De ene keer brei ik meer en dat is vooral de wintertijd, en dan kan het zomaar gebeuren dat ik van de een op de andere dag weer aan heg haken ben. Wat dat betreft weet ik soms niet meer wat ik nou allemaal toch wil. Als je hoofd ontploft van de ideeën kun je het maar beter op schrijven. En als je het dan opgeschreven hebt word het lijstje alleen maar langer..

Maar goed. Een tijd geleden naaide ik 3 popjes. Ze waren zoo leuk, alleen hadden ze geen kleren. Nou dan haak ik die toch! Na een lange werkweek is het heerlijk wegdromen op de bank met een kopje koffie en een bolletje garen. En daar kwamen rokjes uit. De een gebreit en de andere gehaakt. Over de truitjes ben ik nog niet uit. Ik denk dat ik die weer zal naaien.. Dat ik mijn idee tenminste.


~ Liefs Margreet ~

1 opmerking:

  1. Wat een leuke popjes!
    Vooral het gebreide rokje vind ik schattig.
    Ben benieuwd of ze nog een shirtje erop gekregen hebben?
    Groet, Ilse (by-ik.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen