donderdag 19 november 2015

Dekentje in de maak


Ja ja weer een leuke deken in de maak. Het breien van dekentjes is toch wel echt mijn ding. Als ik weer eens een leuk idee voorbij zie komen om te haken dan laat ik dat ook niet schieten. Op dit moment stroomt mijn hoofd vol met ideeën. Dus dat worden nog vele blogberichten de komende tijd!

Deze keer ben ik een barok patroon aan het breien. Ik kwam dit patroon tegen op Ravely. Dit patroon was verwerkt in een sjaal. Ik heb de foto van de sjaal uitvergroot en het patroon overgetekend. Er zijn wel een aantal blaadjes de prullenbak in gegaan, omdat het patroon dan niet klopte.. Maar uiteindelijk is het toch gelukt en zie hier een begin van weer een leuk dekentje.





Het word een prachtig dekentje. En ik vind deze kleuren ook zo mooi. Oud roze met wit. Het dekentje ben ik aan het breien op een rondbreinaald van 5 mm.






Als ik even lekker door brei dan kan ik jullie het hele dekentje snel laten zien!






Veel liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten