zondag 1 november 2015

Mini Lalylala

Wat een prachtig weer hebben we de afgelopen dagen gehad! Helaas moest ik werken en had ik een dag BHV-cursus dus dat betekend binnen zitten en in de pauzes even naar buiten om te genieten.

In het vorige blogbericht liet ik en deel van het vestje zien dat ik aan het breien was. Het vestje is bijna klaar! Over een niet al te lange tijd zal ik hem laten zien.
Een maand geleden zag ik die leuke en verschillende gehaakte knuffel met de naam Lalylala. Het patroon moet je kopen, maar ik denk dat kan ik zelf ook wel. Ik heb het heel vaak weer uit moeten halen of een aantal rijen terug halen, maar het is gelukt!


Deze mini Lalylala is 22 cm hoog en gehaakt met Phildar coton en haaknaald van 2,5 mm.

 



Iedereen heel veel haakplezier!

Liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten