zondag 7 februari 2016

Gehaakte rammelaar

Ooh wat is het al lang geleden dat ik een berichtje deelde... Ik heb het erg druk gehad de afgelopen tijd. Er waren veel veranderingen op het werk wat veel tijd en energie koste en daarnaast ook nog zwanger zijn, wat erg vermoeiend is.. En waar ik ook erg van baalde was dat er niks uit me vingers kwam. Vorig jaar ging het zo goed en had ik zoveel ideeën, maar na het laatste berichtje was dit helemaal weg. En ik had ook geen puf meer om iets te doen. Ik hoop dat ik dit niet meer gebeurt, want ik wilde graag haken maar wist gewoon niet wat. Nu komt het langzaam weer terug en komen de ideeën en de tijd weer terug.

Over 2 weken ga ik met verlof en de laatste weken van mijn zwangerschap rustig aan doen, en dat betekend ook dat ik meer kan gaan haken en breien. Ik ga het nu wel even rustig aan doen anders puilt mijn hoofd weer uit..

Nu even wat anders. Ik heb een rammelaar gehaakt. Het was een klein project, maar heb er een hele poos over gedaan.. Steeds weer een beetje meer haken. Ik kwam een afbeelding op pinterest tegen en hier zat een link bij naar het patroon. En aangezien ik zwanger ben hoort hier natuurlijk een rammelaar bij...

Ik haakte de rammelaar met Katia Capri cotton en haaknaald nr. 3, en in de kleur grijs en gebroken wit. het neusje en de oogjes heb ik er op gemaakt met naald en draad.
Zie hier het resultaat.



Ik hoop dat ik het haken en breien weer een beetje op kan pakken en dat ik weer beetje bij beetje berichtjes kan plaatsen.

Liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten