vrijdag 2 maart 2018

Pion popjes haken

Afgelopen week zat ik weet eens rond te snuffelen. Ik was het breien even zat. Ik heb dat als ik een project bijna af heb dan vind ik het even niet meer leuk en dan moet ik even wat anders doen. Dus nu heb ik het vestje even aan de kant gelegd. Een rare eigenschap, maar als ik iets weer bedenk wil ik het gelijk uitvoeren.
Dit keer wilde ik weer even haken. Niet zo'n groot project dan zou het niet snel afkomen, maar gewoon iets kleins. En toen kwam ik de pion popjes tegen. Dit word niet of nauwelijk gehaakt. Als je het woord in typt op pinterest dan zie je afbeeldingen van houten beschilderde pion popjes. En super leuk ook! En prachtige kartonnen huizen om met de popjes in te spelen. Nou dat leek mij ook wel wat voor de kinderen. Nu zijn ze niet van hout maar gehaakt. Je kunt er eindeloos in variƫren. En dan bedenk ik me dat ik nog meer ga haken. De kinderen kunnen leuke rollenspellen spelen. Nog meer beroepen ontwerpen en uitwerken.

Ik heb nog niet bedacht hoe ik het ga doen met de haren en mutsen. Maar ook daar zullen we vast uitkomen.

~Liefs Margreet~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten