zaterdag 31 maart 2018

Happy

Ik werk in de ouderenzorg en op dit moment is het erg druk. We hebben veel met zieken te maken. Naast mijn eigen rooster heb ik ook extra gewerkt. Heel vermoeiend als je dan uit je werk niet even op de bank kan hangen en uit rusten, omdat je dan weer klaarstaat voor je gezin en de huishouden. 
Hierom vind ik haken heel ontspannend. Even bezig houden met een patroon en het tellen van steken. Even je hoofd op nul zetten. Afgelopen dagen steeds bezig geweest met het haken van een slinger. Niet zomaar een slinger, maar een slinger voor de jarige job. Het vervelende hiervan was dat ik 2 bollen wol misten waardoor ik de slinger niet af kon maken. En waar de bollen wol gebleven zijn is nog steeds een raadsel.
Vandaag is onze jongste zoon jarig. Hij is 2 jaar geworden. Daar hangen we natuurlijk de slingers voor op!
Vandaag is het alleen de slinger HAPPY. Nou we zijn ook zeker happy!

~Liefs Margreet~
P.s. een heel fijn paas weekend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten