vrijdag 5 april 2019

Vlaggetjes haken

Wauw 24 feb voor het laatst een berichtje gedaan. Stop de tijd. De afgelopen maand stond in het teken van Kittens. Onze lieve Loes de poes heeft 4 Kittens gekregen. Helaas heeft er 1 het niet overleeft. Maar de andere 3 doen het goed. 1 van de kittens heb ik een poosje bijgevoed. Het kreeg niet genoeg melk. Maar na 1.5 week bijvoeden gaat het nu wel beter. En afgelopen maand werd onze zoon 3 jaar. Wat een feest. Ik vind het maar een raar idee dat hij nog maar 1 jaar thuis is en dan neg als zijn broer en zus naar school gaat. 
Afgelopen maand haakte ik door alle drukte heen, een leuke slinger. Dit is mijn eigen idee en ontwerp. Hij is zoo leuk geworden al zeg ik het zelf.





Heel heel goed haak weekend!

 Liefs Margreet♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten