woensdag 15 januari 2020

Stoere jongens trui

Voor onze jongste zoon breide ik ook een leuke trui. En echte stoere jongenstrui. Het staat zo leuk bij hem. En hij is er helemaal weg van. Ik denk ook dat het komt omdat mama een trui heeft gebreid. Hij is trots op zijn moeder:)
Dit is de eerste trui die ik uit mijn hoofd breide. Een super spannend project. Je hebt zeker veel breiervaring nodig en dat niet alleen. Het is ook belangrijk dat je verschillende technieken kent. Een aantal weken geleden schafte ik het breiboek aan. Een boek waar veel technieken in staan. Ruim 500 pagina's. Maar daar stond geen richtlijn in hoe je een trui breit. Uit eindelijk hebt ik een site gevonden met hier en daar wat uitleg. Alles opgeschreven en daaruit mijn trui gebreid. Heerlijk om te doen. Zie hier een aantal foto's



Geen opmerkingen:

Een reactie posten