donderdag 27 februari 2020

Gebreide trui boys

Wat een weertje is het buiten. Ik krijg nog niet echt het idee dat het winter is. Het lijkt meer op herfst. Maar dat vind dat niet erg. Ik houd niet zo van de winter. Al die kou.. Geef mij maar de lente. Bomen die weer in bloei staan. Ik kijk er helemaal naar uit.

Al hebben we geen winter. Ik heb wel de brei kriebels. Dat heb ik altijd in de winter. Rond de lente dagen en in de zomer ben ik meer van het haken. En waarom? Geen idee.

Zo breide ik de afgelopen maand een trui voor onze oudste zoon. Gewoon op de bonne fooi. Zonder patroon. Ik had alleen een mooi beeld in mijn hoofd zitten. Maar zoals altijd heb ik te weinig wol. Daarom maakte ik er een iets andere creatie van. Onze zoon is er blij mee. Hij trekt hem vooral veel aan bij huis.




Liefs Margreet♡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten