maandag 29 juni 2015

Baby deken met tekst..

Zoals ik jullie liet weten in het vorige blogbericht zou ik al snel weer een baby dekentje delen met jullie. Helaas waren er wat onverwachte dingen tussen gekomen. Mijn beste vriendin heeft een zware buikoperatie ondergaan. Dus daardoor bleef mijn breiwerk ook even stil liggen.. Maar hij is al even af alleen heb ik er nog geen tijd voor gehad om deze te delen.

Maar nu heb ik even een momentje kunnen vinden om dit wel te doen. Het dekentje is 50x70 cm en met een breinaald van 6mm. En die tekst, ik vind hem zo leuk/lief en goed bedacht. Het lettertype was behoorlijk moeilijk om uit te werken, omdat het ook binnen de grootte van het dekentje moet passen. En ook een prachtige kleur(al zeg ik het zelf). Ik hou van deze roze kleur. Ik vind dit een van de leukste dekentjes tot nu toe. Het hart heb ik iets te breed gebreid, maar ik was al zover dat ik geen zin had om het weer terug te halen. Maar voor nu even genoeg gekletst hier zijn de foto's. Misschien geen perfecte foto's, maar jullie kunnen wel zien wat het resultaat is;).




Liefs Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten