dinsdag 9 juni 2015

Knitting baby blanket met telpatroon


Zoals jullie in het vorige bericht zagen liet ik een foto zien waar ik toen mee bezig was. Nu is het zover, hij is af! De maten van het dekentje zijn 60x80 cm. Het breien vind ik zo ontzettend leuk! En dan ook vooral de leuke baby dekentjes met een eigen patroon. Het is best een werk, maar met een week heb ik hem gebreid. Ik ben er niet de hele dag mee bezig , maar echt in de avonden. 

Ik liep afgelopen week bij mij in de dorpsstraat en daar liep een moeder met een kinderwagen met een maxi cosi erop. Er zat een gebreide kap op en dat was zoo leuk om te zien! Dus wie weet begin ik er ook aan. Even heel wat anders weer. Ik ben weer een baby dekentje aan het breien. Dit keer weer met een hele leuke tekst. Het houd niet op al die dekentjes.

Deze foto stond in het vorige bericht

 En dit is het resultaat en ik vind het een leuk dekentje geworden al zeg ik het zelf!



Update:
Zie hier een tel patroon voor de deken.


Delen is van de afbeelding toegestaan, mits onder vermelding van de bron.

Liefst Margreet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten