dinsdag 2 juni 2015

Gehaakte armbandjes/ sneak preview


Het is alweer 2 weken geleden dat ik dat leuke dekentje met de tekst 'so cute' geplaatst heb. Ik probeer iedere week er wat op te zetten, maar dit lukt niet altijd. 
Zo ben ik aan het breien en dan weer aan het haken en nu liggen er een aantal niet afgemaakte haak en breiwerken. Ik zelf vond het een rotzooi, maar creatieve mensen hebben geen rotzooi maar overal ideeën liggen;).

Zo heb ik leuke armbandjes gehaakt. het duurde even voordat ze af waren, maar dat kwam vooral omdat ik er ook slotjes tussen wilde hebben. Dus ben ik naar een hobby winkel in Veenendaal geweest en daar leuke eindkapjes gevonden en slotjes om te sluiten en die natuurlijk ook goed passen. Ik ben zelf erg tevreden met het resultaat! Voor de armbandje heb ik 'phildar phil coton 3' gebruikt en haaknaald 2,5 mm. Het enige wat je hoeft te doen is rond haken. 




 

En hier onder een kleine sneak preview van een gebreid dekentje.
over een week kunnen jullie zien wat het resultaat is.



  Liefs Margreet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten